måndag 13 juli 2009

vacation wear

Jag vet att det är mycket semestertjat just nu, men pratar nån annan över huvud taget om något annat?.

Outfits och kläder måste självklart planeras för Italien.

Fick en länk av en kompis till en blogg där innehavaren har tagit sej an projektet att ha olika outfits varje dag ett helt år. Helt meningslöst, fast jäkligt kul att läsa. Då hennes stil är helt olik min, scrollar jag neråt mest för att det är underhållande, men jag upptäcker snabbt att hon faktiskt inspirerar min semestergarderob. Nämligen följande:

Stora kjolar kan med bravur användas som klänningar med en axel, och ett par storblommiga byxor vore bekvämt i bilen.


Storblommigt återigen, anar ett mönster, kanske man kan åstadkomma med en sarong? Eller ska jag fixa till en skön byxdress? En liten coctailklänning måste defenitivt med i packningen plus i alla fall ett par högklackade skodon.



Sarong sarong sarong över bikini är ett måste, och ett par roliga strumpbyxor kan få slinka med, även fast förhoppningen är cykelbyxor i 3 veckor.

Jaha, vilken väska ska jag ha då?

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Haha, jag gillar att vi kommer typ ha så mycket saker me oss så vi får inte plats med allt vi kommer köpa... för jag antar att det kommer shoppas en del eller??

    SvaraRadera